; M i n t


Life is not always what we want it to be.
We fight. We cry. And sometimes, we give up.
But in our hearts, we know it’s still love.


下一个炎亚纶大马签唱会
0 mint(s)



我之前以为我在做梦啊@@
没想到会美梦成真啊!!
本以为等亚纶来马会很9...
这不是我要的吗?啊哈哈!!xD(我疯了,表管我x((



我想ksl那里一定会很挤> <
那时候我想找楼上啊,不然就看不到亚纶了> <
好想去^^希望能去得成...

i wish i can go...~\(≧▽≦)/~

標籤:

←← Newer // Older →→